KONFIRMANT

KONFIRMASJON I LILLESAND MISJONSKIRKE

Velkommen som konfirmant i Lillesand misjonskirke! Konfirmantgruppen møtes annenhver onsdag fra 17.30 - 19.15, til fellesskap, undervisning og samtale. Opplegget vil bli tilpasset de konfirmantene som blir med, og det blir god mulighet til å være med å sette ditt eget preg på konfirmasjonen.

Etter onsdagssamlingene blir det tilbud om å delta på ungdomsklubben Powerstation i Grimstad misjonskirke, fra 19.30-21.30 for de som vil, med felles kjøring fra Lillesand.

Så drar vi på noen turer sammen, både med andre ungdommer i kirka og sammen med andre konfirmanter i Agder og på menighetsweekend med kirka vår, hvor hele familien er velkommen til å være med.

Misjonskirken har ingen krav om dåp eller avklart forhold til tro for å konfirmeres.

Interessert? Kontakt Lars Torp på tlf 930 88 361

Konfirmant