LEDIG STILLING

Ledig 20% vikariat som lovsangsleder i Lillesand misjonskirke.
Vår lovsangsleder skal ut i permisjon. I den sammenheng søker vi en lovsangsleder i 20% stilling i ett år fra 1.august 2022.
Lillesand misjonskirke er en ung og liten menighet, som startet opp i 2018 og som holder til i bedehuset sine lokaler i Lillesand sentrum. Vi holder gudstjeneste annenhver søndag med lovsangsteam. Menigheten har to lovsangsteam. Lovsangsleder har overordnet ansvar for administrering og utvikling av lovsangstjenesten, og lederansvar for et av teamene. Dette teamet har et spesielt ansvar for opplæring av nye i tjenesten.
I stillingen følger også noen administrative oppgaver som annonsering, oppfølging av nettside og facebookside i forbindelse med alle arrangement menigheten har.
Hvis du er en person som brenner for lovsang og ønsker en liten stilling i en liten menighet med stor lengsel etter å se Guds rike komme i Lillesand, hadde det vært gøy å få deg med på laget.

Ønskelige egenskaper:
- Helhjertet Jesusetterfølger
- Musikkvalifikasjoner
- Lederegenskaper
- Strukturert
- Tålmodig
- Positiv

Søknadsfrist 15.06.2022. Søknaden sendes til: post@lillesandmisjonskirke.no.
Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til leder, Reidun Gjertsen Rønning, på telefon 97092274.

ledig-stilling-(2)