SOSIALT

BLI MED PÅ NOE GØY

Vi i Lillesand misjonskirke inviterer til uformelt fellesskap. Enkeltpersoner i menigheten inviterer mennesker inn i noe de selv driver med og synes er gøy. Følg gjerne med her på hva som skjer, og meld din interesse hvis det er noe du ønsker å bli invitert til. Send gjerne mail til post@lillesandmisjonskirke.no dersom du vil invitere noen inn i det du har "dilla" på.

For påmelding og/eller spørsmål, ta kontakt med initiativtaker for den gjeldende aktiviteten.

Sosialt
Sosialt - Frisbee-golf

FRISBEE-GOLF

Frisbee-golf er verdens hurtigst voksende idrett, og vi er noen stykker som drar og spiller sammen med ujevne mellomrom. Bli gjerne med! Vi har utstyr til utlån.

Lars Torp - 930 88 361

play-3978841_1920-(2)

KVELDSKAFE

Vi inviterer til kveldskafe 3 ganger til våren. Dette er en sosial happening hvor vi koser oss med noe snacks og kaffe og spiller spill sammen - både brettspill, kortspill og Nintendo!

Lars Torp - 930 88 361

Sosialt - Damer på tur

DAMER PÅ TUR

Vi er noen damer som går tur sammen innimellom. De fleste tur-kveldene vil vare ca. en time. Målet er ikke å bestige en topp hver gang, men en herlig blanding av frisk luft og gode samtaler. Ta kontakt dersom du ønsker å bli med!
Å gå er bedre enn du tror, klikk her: "Derfor bør du gå"

Reidun Gjertsen Rønning - 970 92 274

Sosialt - Scrapbooking

SCRAPBOOKING

Vi er noen som planlegger å lage fotoalbum. Hiv deg gjerne med, begynn allerede nå å bestille bilder! Det blir sporadiske skippertaksamlinger for å få unna bildehaugen, ta kontakt hvis du er interessert.

Astri Seljåsen Torp - 913 56 943